مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی پپیتا (قسمت دوم): به توپ طلا توجهی ندارم، ترجیح می دهم با یوونتوس برنده شوم

مصاحبه ی پپیتا (قسمت دوم): به توپ طلا توجهی ندارم، ترجیح می دهم با یوونتوس برنده شوم

گونسالو ایگوایین در ادامه ی مصاحبه ی خود با روزنامه ی توتواسپرت در مورد بازگشتش به ورزشگاه ناپولی صحبت کرد، در مورد انتقالش یه یووه سخن گفت و در مورد هموطنش پائولو دیبالا صحبت هایی انجام داد.

 

می خواهم پاسخ ایمان و اطمینانی که باشگاه به من نشان داد را بدهم و فکر می کنم روند شش ماه گذشته برای ما مثبت بوده است. ما در حال حاضر در صدر جدول سری آ هستیم، در کوپا به مرحله ی بعد صعود کرده ایم و در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان حضور داریم. امیدواریم همین گونه ادامه دهیم و در پایان فصل جام ها را برنده شویم. حقیقتاً در مورد توپ طلا فکر نمی کنم، این عنوان بستگی به عملکرد بازیکن در طول فصل دارد، اما صادقانه بگویم ترجیح می دهم با یوونتوس عناوین را برنده شوم. اگر هم همزمان به هر دو رسیدم بهتر خواهد بود.

 

پپیتا فصل گذشته با 36 گل زده رکورد بیش ترین گل زده در یک فصل را شکست و با انتقالی 90 میلیون یورویی به تورین منتقل شد، اما در دوم آپریل باید به ورزشگاه سن پائولو بازگردد.

 

بازگشت به ناپولی هیجان انگیز خواهد بود، من سه سال حیرت انگیز را در ناپل سپری کردم و همواره قدردان هواداران تیم هستم. من موقعی که به یوونتوس ملحق شدم رابطه ی خوبی با بازیکنان تیم و مائوریتسیو ساری داشتم و هنوز هم با خیلی از هم تیمی هایم در ارتباط هستم. اگر چه در حال حاضر با رییس ارتباطی ندارم... وقتی که برادرم گفت که یوونتوس به من علاقه مند است آرامش خود را حفظ کردم. مدیران یوونتوس برای جذب من مصمم بودند و تصمیم دشواری پیش روی من بود و فکر می کنم بهترین انتخابم را که پیوستن به یووه بود را انجام دادم. من اطمینان می دهم که این تصمیمی نبود که در طی دو روز گرفته باشم.

 

ایگوایین قراردادی پنج ساله با یوونتوس به امضا رساند اما در مورد اینکه آیا در باشگاه دیگری نیز توپ خواهد زد صحبت نکرد:

 

نمی دانم. تنها شش ماه است که از حضور من در اینجا می گذرد و قراردادی پنج ساله با تیم امضا کرده ام. ذهنیت من در حال حاضر به اینجا تعلق دارد. هنگامی که قرارداد من تمام شود 32 ساله خواهم بود که پایان دوران فوتبالی ام نخواهد بود. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

پائولو دیبالا هم تیمی پپیتا مورد توجه باشگاه های بزرگی همچون رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته است. آیا ایگوایین توصیه هایی برای او دارد؟

 

من فردی نیستم که دوستانم را تحت فشار بگذارم. پائولو در حال حاضر آرام است و شرایط حاضر آرامش او را مختل نکرده است. او در این باره چیزی از من نپرسیده است. پائولو تنها 23 سال دارد، بنابراین همه چیز به این بستگی دارد که او و باشگاه چه می خواهند. در حال حاضر تمرکز او تنها باید بر تمرین کردن برای تبدیل شدن به یک قهرمان باشد و تلاش کند که همواره در بالاترین سطح خود باقی بماند و مطمئنم که او از عهده ی این کار برخواهد آمد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: